Voorwaarden

Voorwaarden

Prijzen

Genoemde prijzen zijn inclusief BTW tenzij anders vermeld. Prijzen zijn voor particulieren, tenzij anders vermeld. Eventueel kan er van afgeweken worden, bijvoorbeeld betaling in termijnen of betaling aangepast aan de waardering en/of de mogelijkheden. Voor werkgevers/bedrijven hanteer ik eventueel andere prijzen, offertes op aanvraag.

Kamer van koophandel en algemene voorwaarden

Inschrijvingsnummer Kamer van Koophandel: 2440 5273. Zie ook Algemene voorwaarden gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel, Rotterdam.

Privacyreglement

Ik hanteer een privacyreglement dat in gaat op hoe ik met dossiers omga en welke informatie ik aan welke partijen geef, onder welke voorwaarden. Laatste wijziging: 25 mei 2018.

noloc

Gedragscode

Ik ben lid van NOLOC, Vereniging voor loopbaan professionals en volg de gedragscode van de NOLOC.

hanneke_qualityNiet goed geld terug garantie New Options

Ik ben overtuigd van de kwaliteit van mijn coaching en van het e-learning pakket en bied daarom een Niet goed geld terug garantie. Ben je niet tevreden neem dan zo snel mogelijk contact op. Samen kijken we dan hoe de dienstverlening verbeterd kan worden. Komen we er niet samen uit dan krijg je het betaalde bedrag gegarandeerd binnen twee weken teruggestort. De enige voorwaarden zijn:

  1. Dat je eerder hebt gemeld dat je niet tevreden bent
  2. Dat je kunt laten zien dat je serieus gewerkt hebt met de e-learning en/of de actiepunten uit de gesprekken.
  3. Dat je je binnen een maand vraagt om de Niet goed geld terug garantie

Overige door jou gemaakte kosten (bijvoorbeeld arbeidsuren, investering in koptelefoons, reiskosten, etc) worden niet vergoed. Ook veranderde omstandigheden (bijvoorbeeld het vinden van een nieuwe baan of onverwachte ontwikkelingen in de privésfeer) zijn geen reden voor teruggave van het betaalde bedrag.

Klachtenregeling

In geval van overtreding van de gedragscode van de NOLOC kan een cliënt of de opdrachtgever bij mij een klacht indienen. U kunt ook een klacht indienen als u heeft gevraagd om een Niet goed geld terug garantie en deze volgens u onterecht niet is toegekend. Heeft u een klacht: maak dan eerst gebruik van mijn klachtenregeling waarbij uw klacht door een onafhankelijke derde wordt onderzocht. Indien de klacht niet naar tevredenheid van de klagende partij is afgehandeld, kan de klacht bij de Raad de NOLOC ingediend worden, waarna de Raad van Toezicht klachten en/of geschillen behandelt volgens het Reglement van Rechtspraak.

Vond je dit waardevol? Delen is vermenigvuldigen!
Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Email this to someone
email

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.